Men nej jag stannar ändå, jag ska klara detta.

Jag hatar åmål.
Jag hatar åmåls befolkning ,
jag hatar alla lögner i åmål.
jag hatar alla rykten ,
& jag hatar alla som lägger sig i saker som dom inte har med att göra .
+ att jag hatar folk som yttrar sig om saker dom inte har en aning om!!

Jag skulle kunna skriva en hel da vinci kod här om hur mkt jag hatar åmål. men jag gör den långa romanen kort & skriver bara lite kort.
Jag kan säga att jag lever mitt liv, & ni som tror ni kan ändra på min livsstil ,FUCK OFF . Glöm det . Jag kör mitt race & ni kör erat . Jag hatar er som tror ni kan bestämma över mig , ni kommer aldrig lyckas .
& jag hatar er som lägger sig i saker som ni inte har med att göra , & vill dra in mej i eran bråk . Sköt ni erat så sköter jag mitt . Det blir bäst så .
& Jag hatar alla jävla rykten !
NEJ JAG RÖKER INTE PÅ,
& NEJ JAG TÄNKER INTE FÖRLÅTA DOM BRUDARNA ,
OCH TILL SLUT .
NI SKA GE FAN I MITT LIV!

Så , nöjda ? fått svar på eran frågor nu ?
& Sen kan jag ju säga att jag hatar er allihopa .
(nästan - inte alla, bara nära på)
& ni vet vilka ni är som jag inte hatar .
- Jag vet att hata är ett starkt ord .
men ..
JAG HATAR ER .
& nu kommer jag få massa frågor på msn ;
- Har jag gjort ngt ? - Hatar du mig ? - Vad har hänt ?
MEN FUCK ER .
Jag kommer ändå bara svara " inget " eller " nej , det är inte dej jag menar "
Så ..
ja .
ni som känner er träffade synd för er
FUCK OF!
MHMM ...
JAG ÄR ARG .
& JAG HAR DAMP .
& JAG PALLAR INTE .
JAG SNÉAR TOTALT PÅ LIVET IDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0