asso shit, i'm back.

Jag har ett temperament som inte är ifrån denna värld - helt ärligt talat .
& jag har ett humör som inte ens går att beskriva ..
.. jag vet verkligen inte vad som händer med mej ibland .
Jag kan gå från att vara jätteglad , till att vara jätteledsen , till att vara jättearg .
men jag har ingen aning om varför ..
Jag blir irriterad över småsaker , & tillräckligt många småsaker gör mig arg .
& att veta att jag är arg , gör mig fly förbannad .
Jag fattar inte själv så jag begär inte att någon annan ska fatta ..
Men jag kan inte kontrollera mina tankar & mitt humör ,
& det knäcker mig totalt .
Jag hatar verkligen detta .
Det är bara så jävla jobbigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0