-

jag hoppas inte, jag tror inte längre. Mitt hopp det försvann för så länge sen. Jag vet att jag kommer bli sårad igen. Det blir jag ju alltid. Orkar inte att bli sårad igen så jag tar allt med en nypa salt. Allt blir bara fel hur jag än vrider och vänder på saker och ting. Allt jag gör blir bara fel. Jag är inte perfekt som alla verkar att tro. Orkar inte med detta.  Jag känner mig helt splitrad fast jag har en underbar pojkvän. Vad är det som saknas?Snälla någon förklara det för mig.
jag hoppas inte, jag tror inte längre. Mitt hopp det försvann för så länge sen. Jag vet att jag kommer bli sårad igen. Det blir jag ju alltid. Orkar inte att bli sårad igen så jag tar allt med en nypa salt. Allt blir bara fel hur jag än vrider och vänder på saker och ting. Allt jag gör blir bara fel. Jag är inte perfekt som alla verkar att tro. Orkar inte med detta.  Jag känner mig helt splitrad fast jag har en underbar pojkvän. Vad är det som saknas? Snälla någon förklara det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0